10/08/2009

The Storm is Gone~!

どうやら、嵐もこの辺りから撤退してくれたみたいですね。昨夜は雨風の音があまりに激しくて、私はまったく寝付けませんでした(汗) 今日は強風が残っているものの、外は気持ちの良い秋晴れ。やっとスコッチのお散歩が普通にできると思うとホッとします。
ココ2-3日の間に、大量に例のパーティーのためのグッズがウィルソン家に届いています。最近はめっぽうインターネットショッピングのお世話になってしまっている私たち。何を買うにも、とりあえずネットでの価格をチェックしてから購入する、というほどの気の入れようなのです(笑) 雨も去ってくれたことですし、次のお休みにはやっと家をハロウィン仕様に飾りつけすることができそうです☆ また写真もUPしますね~!!

Looks like the storm is out of this area. I couldn't sleep last night because of all the noises from the outside.. It's still a little windy but the Autumn sky definately makes me feel very refreshed. I feel so relieved that I can walk Scotch like usual again.
For this past few days, we've been receiving many boxes of stuff for the party. We are totally into internet shopping lately. We even check for prices online before we actually purchase anything at stores. Now that the rain is gone, we can finally decorate our house in a Halloween theme!! Look forward to the pictures!!



1 件のコメント:

  1. HANA。10/08/2009

    台風凄かったですね~!!部屋の窓が明け方バタバタと凄い音を立てて一瞬目が覚めましたが、またすぐ寝ちゃいました(笑)今日はさすが台風の去った後って感じで気持ちの良い天気になりましたね~♪こんな日は山へ散策に出かけたくなりますヾ(◕ฺ㉨◕ฺ❀ฺ)ノ゙

    返信削除