6/05/2010

Sports festival at Aojima elem.

今日は、青島小学校の運動会でした。昨年は私の急な渡米で見に行くことが出来ず、とても残念な思いをしていたので、今年の運動会は私にとって待ちに待ったチャンスでした^^ すべての子供たちにはもちろん会えませんでしたが、教室に来ている何人かの子供たちが声をかけてくれ、とても嬉しかったです。炎天下で頑張って演技している子供たちがとても印象的でした。みんな頑張ったね!

We went to see a sports festival at Aojima elementary school today. Since I couldn't go see it last year because of my urgent trip to the U.S, I was so looking forward to going to this event this year! Although we didn't get to see all of our students, some of our children came up to us to say hello. It was very impressive to see those kids performing under the hot sun! Good job guys!


0 件のコメント:

コメントを投稿