1/02/2011

Coming home

今日、無事退院しました。行きは私のおなかの中にいたべビちゃんが、カーシートの中ですやすや眠っている姿をみるのはとても不思議な気持ちでした。家についた途端に急に疲れがどーーーっと出ました。ベッドに横になったらそのまま2時間爆睡(汗) 
ウェインと二人の生活が長かったので、この子のいる生活リズムに切り替えるのに時間がかかりそうですが、ゆっくり楽しみながらやっていきたいと思います。みんなに愛される子に育ってもらいたいものです。あくまでココは教室のブログであり、私たちの子育てブログではないので、今回が最初で最後になるかな?我が家の新しい家族の写真をみてやってくださぃ♪ 病院では皆ウェインに似てる!!と言ってましたが、まだちっさすぎてどっちに似てるの正直かわからないです^^;

I got discharged today. It felt so strange to see my baby who was inside of me was now sleeping in the baby car seat. As soon as I got home, this great fatigue hit me all of sudden and I passed out on the bed for two hours!
Since we were by ourselves for a long time , I'm sure it'll take a while for us to get used to having him in our life.. But I want to take it easy and enjoy our parenthood. I hope he will grow up to be loved by many many people.

As this is a blog for our school and not our child rasing blog, this might be the first and last time for me to do this,, but here is the picture of our baby boy. Everybody at the clinic said he looked like Wayne, but he is still too small for me to tell which parent he looks like.

1 件のコメント:

  1. HANA。1/09/2011

    あけましておめでとうございます★
    そしてご出産おめでとうございます^^
    少しご無沙汰している間に素敵な出来事があったんですね♪
    お子様可愛いですね~♪もう名前は決まってるんですか?
    最初で最後なんて寂しいので、また写真UPしてください><

    返信削除