1/01/2010

Our projects

今回のお休みで、壁を直しておりますが、私とウェイン、それぞれにあるプロジェクトが進行しています。私のプロジェクトはMommy&Meのお部屋の壁に木を描くこと。アメリカの子供部屋などでよくやる家庭が多いのですが、私もやってみたかったのです。。そして、ウェインのプロジェクトは、以前ガラス棚があった廊下のコーナーの壁を星条旗の模様に塗る、というもの。ガラス棚は素敵でしたが、さわるとすぐにガラスが外れる危ないつくりでした。。実際、教室が始まって半年で一枚が落下、破損。その数ヵ月後に二枚目が破損。2枚とも子供がさわったことが原因でした。というわけで、この度この棚を総撤去して廊下にインパクトを与えるデザインに!毎日何時間も費やしましたが、今夜なんとか終了しました!!それぞれ別のスレでその模様をご紹介いたします。


As you know, we've been painting walls during this break.. and actually, each one of us got a project to work on at the same time. My project is to paint a tree in Mommy&Me room. Many American famlies like to paint a tree in their kid's room, and I've always wanted to do it. Wayne's project is to paint an Amrerican flag on the wall where we used to have glass shelves. The shelves were nice, but those glass boards were very easy to slip off and dengerous. We've lost two glass boards in the first year; both of them slipped off and broke when children accidentally touched them. So we decided to take the shelves down completely and give some kick to the corner walls. I will show you the progress to the completion in the next thleads ;-)

0 件のコメント:

コメントを投稿