3/29/2010

Good Bye Party

25日に、今月をもって解散するクラスの子供たちをつれてお好み焼きを食べに行ってきました。英検に合格した女の子二人へはご褒美も兼ねていました。皆よく食べ、楽しいランチタイムになりました。この子たちは、私たちが不安いっぱいにスタートした2008年10月からずっと教室に通ってきてくれていたので、私たちにとって愛着もひとしお・・・。どんな理由があったにせよ、お別れしてしまうのはとても悲しいです。みんなそれぞれの場所でこれからも頑張ってね!!!

On 25th, we took one of our classes for lunch as the class was separating after this month. For the two girls, it was our prize for passing Eiken as well. We all ate well and enjoyed the lunch time. They'd stayed with us since our school just started in Oct, 2008 and we had such a special attachment. For whatever the reason, it is very sad to say good bye. Good luck guys, wherever you will be!!

0 件のコメント:

コメントを投稿