6/19/2010

Wow!!

アメリカのお友達から荷物が届きました。私がほしかったチーズ味の濃いアメリカのチートス、、グラノラ、ウェインがほしかったグレープジャム(日本になかなか無いんですよね~)。ほかにもチップスや、鉛筆など、、箱に沢山はいっていて興奮してしまいました。友達ってすばらしぃですね~(涙) 私たちも早速なにか日本のモノを送ってあげようと思います! ありがと~ぅ!!


We just received a box from our friend in the U.S. Cheetos with strong cheese flavor, granola and grape jelly that Wayne wanted(very hard to find in JPN). More chips and pencils,,, so many stuff was in the box and it made us so excited!! It's just great to have a great friend! We are planning to send some Japanese goodies for them! Thank you soooooo much!!!

1 件のコメント:

  1. お久しぶりにこちらお邪魔しました~。
    毎日暑い日が続いてるねぇ。
    むしむしでCovinaのカラッとした空気が
    ものすごく恋しくなるわ。
    アメリカの味の濃いチートス私も無性に食べたくなる!
    いいね~。ほんといっぱい入ってたんだね♪
    宝箱みたい(笑)

    返信削除