8/28/2010

Walking with Dinosaurs comes to Japan!!



8月1日、世界中でドキュメンタリーされていたBBCプロデュースの恐竜ショー、Walking with Dinosaursの日本初ツアーをとうとう磐田のエコパスタジアムに見に行ってきました!!数か月前からチケットを買っていたわたしたち。。広い会場でしたが満員でした。2時間のショーはあっという間に終わってしまった感じがしましたが、ずっと楽しみにしていたイベントとあり、とっても楽しめました。




We finally got to see the first Japan tour of Walking with Dinosaurs; an internationally broadcasted dinosaur show produced by BBC on Augst 1st at Iwata Ecopa studium. We were so excited about them coming to Japan and even purchased the tickets a few months in advance. The big studium was packed with people and the two hour show was over before you knew it... It was very exciting and we really enjoyed the show.


0 件のコメント:

コメントを投稿