9/23/2010

Rainy blue~~

雨ですね~!!気温もぐっとさがって、いきなり夏が去っていきました。今年の夏は本当に過酷なものでした。。。夏生まれの自分が夏嫌いになりかかりました。。。彼岸花も咲き始めましたね。ふ~。
ウェインがハロウィンの準備を着々と進めています。近所の人たちには「またあの外国人が何か作っている・・・」なんて思われているかも(笑)。 来週以降にはついにそのプロジェクトが完成するかな?! お楽しみに!!

It's rainning!! Summer left us all of sudden with this big tempreture drop. This summer was just toturing to me... Even me, the summer baby, almost became to dislike summer. Higanbana started blooming too.. phew!!
Wayne has been working on the halloween preparation. I'm sure our neighbors are sayng "what is that foreigner up to this time?!" I think his project will be done by next week... Look forward to it guys!!

0 件のコメント:

コメントを投稿