9/20/2010

Halloween is right around the corner!!


昨年のハロウィンパーティー。私たちが初めてホストしたパーティーに100人を優に超える子供たちが集まり、もう会場は大パニックでした>< パーティーが終わった夜のあの脱力感は今も忘れません。。と思っていたらもう1年?! はやい~!というわけで、ウィルソン家では我が家のハロウィンデコレーションの準備と並行してパーティーの準備をはじめています。。家のロフトにしまってあったハロウィングッズがリビングにあふれてきました。 今年のハロウィンデコレーションもまた度派手にいきますよ!


Last halloween party was our very first party to host. There were easily more than 100 kids showed up and it was somewhat panicking! I still remember that big big relief after the craziness.. and what?? It's already time for another halloween party?! Oh my goodness!
Anyhow, we, the Wilsons just started getting ready for our halloween decoration and this year's party all together. Our living room is getting filled with those halloween stuff we pulled out. We are planning heck of a decoration this year!!


2 件のコメント:

  1. HANA。9/22/2010

    お久しぶりです。お元気でしょうか?
    1年と言うのは本当に、あ!と言う間ですよね^^
    ハロウィンいいですね~♪今年のパーティーの写真も、また載せてくださいね。楽しみにしています♪

    返信削除
  2. HANA。さん

    お久しぶりですね◎ あっという間に一年です。息つく暇もなく、2度目のパーティーの準備が始まりました(汗) 毎日忙しく、なかなか時間が思うように取れないのですが、なんとかハロウィンを無事に終わらせたいものです。UPDATEがたまに極端におくれるこのブログですが、またのぞきに来てくださいね^^

    返信削除