11/22/2010

After all...




日曜にイルミネーションのお目見えとなりませんでした↓↓ そのかわり、午前中に紅葉を見に行こうということになり、長時間の車移動が最近かなり苦痛になってきている私のせいで超近場の不動峡というところに行ってきました。ここから1時間もかからないスポットです。たくさんの人たちがすでに来ていて、駐車場がいっぱいでした。山はまだ緑が多かったですが、駐車場周辺はもみじが赤くそまってとてもきれいでした。みなさんのお気に入りの紅葉スポットはどこですか?

After all, we didn't do the illumination on Sunday... Instead, we went to see the Fall leaves at Fudokyo, the nearest spot to see those pretty leaves. We chose that place as my tummy is getting too big to stay in the car comfortably and it doesn't even take an hour to get there. There were may people there already and the parking lot was full. Although the mountains were still pretty green, those Japanese maples around the parking lot were so beautiful in bright red. Where is your favorite place for Fall leaves??

0 件のコメント:

コメントを投稿