11/29/2010

Tokino Sumika



この間の日曜日に、御殿場にある『時之栖(ときのすみか)』に行ってきました。テレビでイルミネーションのトンネルが紹介されていて、一度行ってみたかったのです。東名を使えば、御殿場も一時間ちょっとの距離なので、お昼をおうちで食べてから夕暮れにちょうどいいように遅めに出発しました。途中で富士川楽座によって写真を撮ったり、、、久々に羽を伸ばしたなあ、という気持ちになりました。ここ数か月はずっと家の付近にしかいなかったような気がします。時之栖は日曜ということもあってすごい人でしたが、噂のトンネルはとってもきれいでした~。ほかにもドーム型のイルミネーションがあったり、思い切って見に行って良かったです☆
今回は、おそらく私たちが「親」になる前の最後のデートだったかな?ひと月後には、ここにもう一人家族が増えているのだと思うと不思議な気持ちです。

We went to TokinoSumika in Gotenba this past Sunday. I've wanted to go there since I saw the illumination tunnel on TV. Since it takes just a little over an hour on Tomei expressway to Gotenba, we left home after the lunch to make it by the sunset. We stopped by FujikawaRakuza on the way for snapping some pictures and felt quite refreshed. Feels like we had been stuck in Fujieda lately... The place was very crowded as it was on the weekend, but we enjoyed the tunnel and the dome shaped illuminations as well. I am so glad that we got up and went!
I think this was our last date before we're becoming "parents." It feels so weird that we are having a new family member here in a month.

0 件のコメント:

コメントを投稿