12/01/2010

THEY DID IT!!

うれしぃですね~~☆ 私たちの教室に来ている受験生3人が全員英検準2級に合格しました!2次試験前夜に何度も面接の練習をしたかいがありました~(^_^) 一人は、学習塾が終わってから教室に駆けつけてくれました。 今月どこかにごちそうに連れて行ってあげようと思います。本当に良く頑張ってくれました。思えば中学に入って初めて英語に触れました、といって2008年に入ってきた子もいたこの3人組。。私たちの教室が始まってから2年半の間ずっと同じクラスでやってきました。ウェインとのやり取りも楽しそうですし、彼らには誇りをもっている私たちです。

Great!!! All of our 3 jr high 3rd graders passed Eiken pre-2!! Yay!! I guess the intensive training we had the night before the intervew was well worth it!! One of the kids rushed to our class as soon as he was done with his cram school. I think we are going to treat them nice lunch or dinner this month. They really did a good job! When they started in 2008, one of them didn't even have any English background until entering Jr high. They have always been together since then.. They really enjoy conversation with Wayne every week and we are so proud of them.

0 件のコメント:

コメントを投稿