12/06/2010

Finally!


昨日の夜中にやっとクリスマスイルミネーションの設置が終わりました。日曜は朝から日没まであれやこれや忙しくしているので、教室のことが後回しになってしまいます。でもなんとか終わりました~!ハロウィンがかなり派手だったので、クリスマスのデコレーション作業があっという間に終わってしまった感じがしました(笑) 去年壁にくっつけたサンタクロースは、今年はどうしようかいま思案中。。。去年の冬の強風にあおられすぎて一冬で衣装が擦り切れてしまったので、修復も必要です。。。かわいそうに。。
教室にもツリーが入り、雰囲気がやっとクリスマスになった我が家です。


We finally did our Christmas illumination. Since we are always busy with our own stuff on Sundays, we tend to put our school stuff off til later time. But, we did it finally!
As our Halloween decoration was a little too much, it felt like putting Chrismas decoration was done in no time. We are debating on the Santa Clause that we had on the wall last year. He got blown by the wind way too much and needs some repairs on his clothes. Poor thing.
Our classroom got a Chrismastree out too and it finally feels like a Chrismas season!

0 件のコメント:

コメントを投稿