11/18/2010

Website is up to date

ウェインが、やっと教室のサイトを更新してくれました。不調だったPictureコーナーも写真が古くなってきていたAbout usのページも新しくなりました☆ Pictureコーナーでは、過去の写真から、先日のハロウィンパーティーまでの写真が閲覧できるようになっています。私たちも久々に過去の写真を眺めていたのですが、みんな成長しましたね~~^^ 教室に入ってきたとき、3年生だった子供たちももうすぐ6年生。あどけなさが残っている2008年の写真をみているとみんなの成長ぶりに驚かされます。

Wayne finally has updated our website. The "pictures" section which had some viewing problems are now fixed and "About us" section with old photo is now with new pictures and new info. On the "pictures" section, you get to see all our past pictures from 2008 to the Halloween party 2010. We were just looking at those old pictures and realized that our kids have grown up so much. The students who joined us in 2008 as 3rd graders are almost 6th graders now. They all looked like babies in 2008 and it is surprising to see how much they've grown in a few years!

0 件のコメント:

コメントを投稿