11/16/2010

Whaaaat?!

数日ブログを休憩してたった今覗いてみたら、、なにっ?!このブログへのアクセスが1000hitを超えているではないか=っ(笑) いったいいつの間に・・・。といってもこのアクセスカウンター、過去の投稿をクリックしたり、更新ボタンを押したりするたびに数が増えていくので、あまりあてにならなかったりする(- -;) それにしてもこんなにも早く4ケタに達するのはうれしいですね^^ このままカウンターは放置して様子を見ていこうと思います(笑)。 

話は変わって、英検準2の面接特訓を先週の土曜の夜に実施しました。英検クラス(無料)は、ほかの級のクラスも同様ですが、お菓子やドリンクがでて楽しい雰囲気になっています。ただ、今回は準2という少しテクニカルな会話力が求められる面接の特訓だったので私たちにも力が入りました。3人とも合格していればいいな~と祈っています。

What a surprise after a few days of break from my blog! I've got over 1000hits!? When did that happen?! Well,, this access counter adds number everytime you read multiple posts on a single visit or hit refresh,, so I don't take it too seriously. But it IS nice to see 4 digits up there. I guess I'm gonna leave this counter there and see how the number grows LOL

By the way, we had Eiken pre-2 interview training on Saturday night. Our Eiken classes(free for students) including all other levels have a fun and relaxed atmosphere with some snacks and drinks provided for the students. However, we had to put some extra energy into it this time as Eiken pre-2 interview requires more technical and advanced speaking skills. We hope all three kids will pass!! Fingers crossed!

0 件のコメント:

コメントを投稿