1/20/2011

Back in class!

教室が先週からまた再開しました。私の腰痛も徐々に良くなって、まだスコッチの散歩には支障がでるものの、だいぶ歩き回れるようになりました。

やはり教室が始まると一日一日が早い。一週間もあっという間に過ぎていきます。子供の世話との両立で思い通りにいかないこともありつつ、でもやはり子供たちが戻ってきて私の気持ちも引き締まりました。

それにしても、赤ちゃんってすごい量のおむつが必要なんですね~(汗)!90枚セットの紙おむつが一週間で一気になくなっていきます。みんなそうなんでしょうか。。こんなに頻繁におむつをチェック、取り替えていてもおむつかぶれが・・・・(涙) 子育てってホント大変です。でも、なんとか楽しんでます☆



Our school re-opened last week. Although I still have hard time walking Scotch, my back pain finally saterted to go away.

Days definitely go by faster when we have classes. One week is gone before you know it. Even though multi-tasking with watching a baby and teaching isn't too easy, I feel better as we got all those kids back in the classroom.

By the way, how many diapers do babies go through everyday?! A bag of 90 diapers is gone in a week! Is that normal? Our baby just developped some diaper rash although we change his diapers all the time! Gwww raising kids is a hard job. Yet, we still manage to enjoy it☆

0 件のコメント:

コメントを投稿