1/15/2011

Okuni Shrine

今日は1月15日。ギリギリですがやっと初詣に小國神社へ行ってきました。夕方だったので人も少なくお店もほとんどしまっていましたが、なんとかお守りや開運熊手(笑)を買うことができましたo(^▽^)o 今年は家族も増え慌ただしい一年になりそうですが、実りの多い年になってくれればうれしいです(*^^*)

It was Jan 15th today and we went to Okuni shrine for new year's prayer in the very last minute. Since it was a little late in the afternoon, there were very few people and most stores were already closed. But luckily we could purchase some charms and good luck rake. Although it looks like this year will be a little busy with our new addition to the family, I hope that we are going to have a productive year of 2011 :-)





0 件のコメント:

コメントを投稿