7/06/2011

hot hot hot!!

なんという達成感!?今日一日エアコン無しで過ごしました(笑) 私達の生活スペースである2階は熱がこもり温室状態でしたが、窓全開+扇風機で乗り切りました。教室もエアコン無しでレッスンしましたが、子供達は学校がNoエアコンなので慣れた様子でした^^; さすが! というわけで寝る時だけは28度設定で快眠させて頂きます。。。。Good night!!

What a sense of achievement?! We got through today with no AC! Our upstairs was super hot like a greenhouse, but we survived with open windows and fans. We even had classes without AC but kids didn't to seem to care as they don't have AC at their school anyways. Amazing! Anyhow, could you please at least let us sleep with AC at 28℃.. ? night night!

0 件のコメント:

コメントを投稿