4/02/2012

Phew! The first day is down!

というわけで、新年度初めの一日が終わりました(ウェインはまだプライベートで教えていますが・・・^^;)。思っていたよりスムーズに進み、子供たちも楽しそう。新一年生も幼稚園から来ている子がほとんどなのでウェインにも気兼ねなく楽しげに時間が過ぎていきました。良かった~。ホッとしました。今年度は、前年度よりも私たちの教えるクラスが増えたので大丈夫かなと心配していたのですが、子供たちの楽しげな様子に私たちも助けられ、午後3時~8時まで授業が立て続けでしたが余裕でした!! この調子で明日も頑張ります☆

So, the first day is over(although Wayne is still teaching his private students....). Everything went way more smoothly than I was expecting. Kids seemed to have fun! Most kids were from our kinder classes, so they had no problem with Wayne and time just went by very fast. Phew, that was good! I was worried about the increased number of classes we are going to teach this year... but since the kids didn't give us any trouble, we handled all 5 hours of continuous classes just fine. Let's get the tomorrow done just like we did today!!

0 件のコメント:

コメントを投稿