5/30/2012

For Aojima elementary kids!!

私たちの教室には、100人近くの青小っ子が来ています。そして、青島小学校の運動会を見に行くのは、私たちの毎年の楽しみです。。が、もし今週土曜日に運動会が予定通り開かれる場合、、、私たちは授業があるので見に行けそうにありません。。。ウェインのレッスンが終わるのが午後3時・・・おそらく運動会が終わるころですね(涙)。 てっきり日曜日だと思っていた私たちは、子供たちに『運動会見に行くからね~』なんて張り切っていってしまっていたのですが、カレンダーをみてびっくり、、土曜日ではないですか~?! 子供たち、運動会、行けないかもしれません、、本当にごめんなさい。。なんだか罪悪感でいっぱいの私たちです↓↓

We have about 100 students from Aojima elementary school. and going to see their sports festival has been our tradition... however, we might not be able to make it this year.....IF they will have the event on Saturday as scheduled. Wayne's class will end at 3 pm which is about the time the festival ends.. I was assuming that the festival was on Sunday... then I just realized looking at the calender, June 2nd was Saturday!! Oh no!!  Kids,, please forgive us if we don't make it.... Gosh we feel terrible now!

0 件のコメント:

コメントを投稿