6/06/2012

We made it to the sports festival!!

青島小学校の運動会、なんとかギリギリ最後の3つくらいのパフォーマンスを見ることができました!徒競走、一年生の踊り、そして6年生の組体操。。。みんな頑張っていました。お天気もピーカンではなかったのが幸いだったなあ。。。暑いとばててしまうものね。 自分があの場所で砂だらけになって組体操していた日のことを(何年前?!)思い出していました。。。 懐かしいなあ。。 今回は応援席側に行かなかったので、教室の子たちにもほとんど出くわさなかったけれど、、、でも行けないと思っていた運動会に行くことができて良かった◎

We barely made it to the sports festival at Aojima elementary school!! We got to see the last 3 performances; student relay, 1st graders' dance and 6th graders' gymnastics. Everybody was so serious! I think it was good that the weather wasn't too sunny,, they would have been super tired other wise. I thought of my old days when I was doing the gymnastic there long long time ago....
Since we didn't go to the students' seating area, we only came across a few students,, but we did go and we are glad that we did!!



0 件のコメント:

コメントを投稿