9/21/2009

Wayne's Dad went back to America


昨日、ウェインのDaddyがアメリカに帰っていきました。ここに来る前に一週間香港で仕事をしていたこともあり、やっとおウチに帰れる、とホッとしていた様子でした。空港では少し寂しそうな2人でしたが、アメリカの家族が日本に来たことは今までになく、今回のDaddy日本訪問によってやっとアメリカと日本がつながった様な気がしています。今度はどこで再会することになるかわかりませんが、今度はみんなで会いたいです!次回は東京メトロや京都など、近代Japanと歴史的Japanを見せてあげたいです。レッスンにDaddyを迎えて頑張ってくれた金曜レッスンのみんな、ありがとう~!!とてもいい思い出になりました!!
空港に向かう日曜の朝は、富士山がお顔をだしてくれました。Daddyも感激していましたよ!

Wayne's dad went back to the U.S. yesterday. He seemed a bit relieved about going home especially because he had worked in HongKong before he came here. They looked a little sad at the airport. This was the first time for us having a family member visiting from the states,,, I finally feel that our life here and America got connected. We don't know when and where we will see each other again, but hopefully, we'll get to see everyone in the family soon!!! We definately want to show them Tokyo Metro area, and also Kyoto, the histrical side of Japan. Thank you Friday students for welcoming Wayne's dad to the lessons. He made some great memories ;-)

Mt. Fuji revealed its face on the way to the airpot on Sunsday morning. Wayne's dad was very honored.

0 件のコメント:

コメントを投稿