9/18/2009

★Wayne's Daddy and Kids★


ウェインのDaddyが来て一夜あけました。 今日は午後の3つの小学生のクラスにDaddyが参加してくれました。子供達は少し緊張しているようでしたが、なかなか立派に受け答えできていましたよ!!感心感心☆ 
It's the 2nd day with Wayne's daddy.. Today, he joined 3 elementary students' lessons. Kids seemed to be a little nervous at first, but they were responding pretty well. Impressive!

0 件のコメント:

コメントを投稿