10/29/2010

Conversation class










昨夜は、大人の英会話クラス(高校生以上対象)で小さなハロウィンパーティーをしました。昨年は何もしなかったので、今回は何かしたいと思っていたのです。私はメキシカン料理を用意し、クラスのみなさんはお菓子や手作りケーキを持ちよってくれました。一時間ちょっとのパーティーでしたが、色々な話ができてとっても楽しかったです☆ 決して大きなクラスではないのですが、皆なかよくほのぼのとしていて私たちのお気に入りです。この友情がクラスを超えてずっと続くことを願っています。

Last night, we had a little Halloween party for our conversation class(highschool & up). Since we didn't do anything for them last year, we wanted to do something this time. I prepared some Mexican dish and the students brought snacks and some home made cakes. We enjoyed it very much although the party was just a little over an hour. It's not a big class at all, but it is one of our favorite classes with such a pleasant atomosphere. We hope the friendship will go beyond the student-teacher relationship and last for a long time.

0 件のコメント:

コメントを投稿