3/15/2011

CONGRATS!!

今日は公立高校の合格発表でした。私たちの教室の受験生3名、皆第一志望の高校に合格です!おめでとう!!私たちは英語だけでしか貢献できていませんが、やっぱりうれしぃですね~(^0^) 暗いニュースで沈んでいた私の心に明かりがさしたようでした。3人は高校に入っても教室に通いたいと言ってくれています。なんとうれしぃことでしょう。大人になってもずっとずっと彼らの成長を見続けたいですね。

Today was the announcement day for public highschool exam result. And all our students who took the exam got accept by their desired highschools. Congratulations! Although we only contributed with English, this is such a great news! It brightened up my depressed heart from the disaster happened last week. It is even more exciting because they said they would continue coming to our lesson. We hope we will get to see them grow all the way to their adulthood.

0 件のコメント:

コメントを投稿